Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in podatki o ponudniku

Splošni pogoji spletne trgovine emilie-rose.si in er-motion.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina emilie-rose.si in er-motion.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Janja Rojko s.p. v nadaljevanju ponudnik/trgovina/emilie-rose.si./ er-motion.si Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine emilie-rose.si in er-motion.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino emilie-rose.si in er-motion.si upravlja podjetje:

Janja Rojko s.p.
Osek 42
2235 Sveta Trojica

Matična št.: 9047697000
Davčna št.: 16969839

Poslovni račun odprt pri: Nova Ljubljanska banka d.d., Ljubljana
BIC/Swift: LJBASI2X

TRR: SI56 0284 3026 5151 523

Vpisan v poslovni register pod številko: 316-07-00563-2022/2, dne 26.1.2022

Podjetnica ni zavezanec za DDV.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ponudnik ni preveril vseh spletnih strani, ki so povezane s spletnim mestom www.emilie-rose.si in www.er-motion.si zato ni odgovoren za vsebino katerekoli zunanje ali druge strani, ki je na kakršenkoli način z njo povezana.

Ponudnik ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka).
  • Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
  • Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in približen rok dostave).
  • Vse cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno morabiti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Časovno veljavnost ponudbe.
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen.)
  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročanje

V spletno trgovino emilie-rose.si in er-motion.si se ni potrebno prijaviti. Če želite opraviti nakup, morate samo vnesti točne podatke ob oddaji naročila.

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini.

Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.

TEHNIČNI KORAKI, KI VODIJO DO SKLENITVE KUPOPRODAJNE POGODBE

Do nakupa v trgovini emilie-rose.si in er-motion.si pridete tako: Izberete izdelek,
ga z gumbom  »dodaj v košarico« dodate v košarico. Ko je izdelek dodan v košarico se vam izpiše pregled košarice. V tem koraku se lahko odločite, če želite na blagajno ali želite nadaljevati z nakupovanjem. V kolikor v tej točki želite na blagajno imate možnost v tem koraku tudi dodati kodo za popust v kolikor jo imate.
S potiskom na gumb »Na blagajno« se vam odpre blagajna. V prvem koraku blagajne s potiskom na gumb »pokaži košarico« se vam pokaže košarica v kateri je razviden delni znesek, znesek dostave in skupni znesek nakupa. Nato se pomaknete dol kje imate še enkrat možnost za vpis kode za popust v kolikor jo imate in jo želite vnovčit. Nato izpolnite zahtevane podatke: E-pošta, ime, priimek, ulica in hišna številka, mesto, poštna številka, država, telefonska številka. 

V Koliko želite račun na podjetje izpolnite tudi polje za račun na podjetje in davčno številko. V kolikor se podatki za dostavo in račun razlikujejo obkljukajte uporabite druge podatke za račun, ko obljukate se vam odprejo polja: ulica, mesto, poštna številka in država. Ko izpolnite vse podatki z potiskom na gumb »Nadaljuj na Način dostave« se pomaknete na drugi korak blagajne v tem koraku si ponovno lahko pogledate vašo košarico z potiskom na gumb »Pokaži košarico« pod košarico se vam pokaže Pregled podatkov, ki ste jih vpisali v prvem koraku blagajne. Prosimo vas, da pregledate točnost podatkov in sicer: način dostave, e-pošta, ime in priimek, naslov dostave in telefon. V kolikor ste ugotovili, da ste pri vpisu podatkov naredili napako imate tukaj možnost s potiskom na tekst »Spremenite podatke« vpisati pravilni podatek. Tukaj izbere način dostave Pošta Slovenije 3.90 EUR, v kolikor je znesek vašega nakupa nad 95.00 EUR je dostava brezplačna. Nato se s potiskom na gumb »Nadaljuj na Izbiro plačila in zaključek nakupa« pomaknete na treji korak blagajne. V tem koraku lahko ponovno pregledate košarico prav tako lahko košarico urejate. Spremenite količino izdelkov ali odstanite izdelek iz košarice in pregledate točnost podatkov, ki ste jih vnesli. V kolikor podatki niso točni jih v tem koraku še vedno lahko spremenite. Spremenite jih lahko z klikom na besedilo »Spremenite podatke« Pod vašimi podatki so izpisani artikli, ki jih želite naročiti. Delni znesek nakupa, znesek dostave in skupni znesek nakupa ( Znesek ne vsebuje DDV.  DDV ni obračunan po 1. Točki 94. Člena ZDDV-1.) Pod zneskom izberete način plačila: Plačilo po povzetju ali plačilo z kreditno kartico. V kolikor izberete plačilo z kreditno kartico vpišite naslednje podatke: številka kartice, datum zapadlosti, koda kartice (CVC). Nato preberite pogoje poslovanja spletne strani, se z njimi strinjajte tako, da obkljukate kvadrat pred besedilom: Prebral/a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani. Nato z klikom na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila« oddate naročilo. Na tem gumbu se vam izpiše tudi končni znesek vašega naročila. Po oddanem naročilu se vam na zaslonu izpiše povzetek vašega naročila. Prav tako, pa vam na e-pošto pošljemo elektronsko sporočilo o statusu naročila (potrditveni mail) v tem trenutku je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena. V potrditvenem elektronskem sporočilu se vam zahvaljujemo za vaše naročilo. To elektronsko sporočilo vsebuje podatke o naročilu in sicer: Številko naročila, način plačila, katere izdelke ste naročili, kolikšno količino posameznega izdelka ste naročili ter cena izdelka/izdelkov. Prav tako je napisana cena dostave, znesek popusta v kolikor ste uporabili kodo za popust in skupni znesek naročila. To elektronsko sporočilo prav tako vsebuje tudi podatke kupca in sicer: ime, priimek, naslov, telefonsko številka in e-pošto. Ko se pomaknete navzdol imate ponovno napisano, da  DDV ni obračunan po 1. točki 94. člena ZDDV-1. To elektronsko sporočilo vsebuje podatke podjetja in sicer:  Janja Rojko s.p., SPLETNA TRGOVINA, Osek 42, 2235 Sveta Trojica, telefonska: 051255776, E-mail: info@emilie-rose.si

Prav tako pa imate dodano povezavo do splošnih pogojev poslovanja.

O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@emilie-rose.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Izbrano blago vam po oddanem naročilu v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov.

TEHNOLOŠKA SREDSTVA, KI OMOGOČAJO PREPOZNAVANJE IN POPRAVLJANJE NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno, da s takojšnim učinkom, enostavno in brez težav :

-vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v košarico

-vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotnega naročila

-spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno spremenjene količine

-odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košare

-spreminja izbrani način dostave izdelka/izdelkov

-spreminja izbrani način plačila

-pregleduje in spreminja: ime, priimek, naslov dostave, e-pošto, način dostave, telefonsko številko.

ROK DOSTAVE:

  • običajno: 2-7 delovnih dni od prejema plačila/naročila.

CENIK:

  • Poštnina je 3,90 Eur- Pošta Slovenije. (Pri plačilu po povzetju Vam Pošta Slovenije dodatno zaračuna provizijo za nakazilo denarja. In sicer 1,25 Eur do vrednosti paketa 98,00 Eur. Nad 98,00 Eur do 501,00 Euro pa 1,28% od vrednosti nakazila.)
  • Pakiranje je brezplačno
  • Poštnina je brezplačna pri nakupu nad 95 Eur
 
KDO LAHKO NAROČA NA SPLETNI STRANI?
Podjetje Janja Rojko s.p. omogoča vsem kupcem/ potrošnikom iz EU in podjetjem s sedežem v EU, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve le za končno uporabo ne glede na državljanstvo in kraj prebivališča oziroma sedež omogočamo nakup preko naše spletne trgovine v skladu s pogoji te spletne trgovine.
 

Po oddaji naročila

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.  Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Janja Rojko s.p. in je dostopna kupcu. Pogodbe se na strani emilie-rose.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Po oddaji naročila bomo blago pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. Rok dostave je 2-7 delovnih dni.

O vseh informacijah o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe, Janja Rojko s.p. pouči v teh splošnih pogojih. SMS sporočil, ki so odgovor na obvestilo o pripravi in odpremi pošiljke s strani kurirja (Pošte Slovenija) Janja Rojko s.p. ne prejme, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obnejo preko navednih kontaktov (e-mail).

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na e-mail naslov: info@emilie-rose.si. Če se zgodi, da je naročilo že odposlano, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

 

Načini plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

  • Plačilo po prevzetju
  • Plačilo preko plačilnega sistema Stripe (plačilne in kreditne kartice)

Plačilo po povzetju

Če kot način plačila izbereš „Plačilo po povzetju“, lahko naročilo plačaš neposredno kurirju, ko ti dostavi paket.

Plačilo s kreditno kartico

Po izbiri opcije »kreditna kartica« in oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate tako, da vpišete potrebne podatke o kreditni kartici, katero bomo bremenili za znesek nakupa. V primeur plačila s kreditno kartico, mora biti plačnik (podatki v profilu uporabnika) ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice. V primeru plačila s kreditno kartico, po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

  • Če je plačilo uspešno potrjeno, vas sistem preusmeri nazaj na spletno stran emilie-rose.si ali er-motion.si in na elektronski naslov prejmete podatke o nakupu in nadaljnje informacije.
  • Varnost podatkov – 100 % varen nakup
  • Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Nagradni natečaji

Izdaja računa

Janja Rojko s.p., pri dostavi naročenih artiklov kupcu račun priloži v paket z izdelki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Vse cene na spletni strani so v evrih in ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan v skladu z prvo točko 94. Člena ZDDV-1, nismo davčni zavezanci. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Za potrošnika velja torej cena, ki je navedena v spletni trgovini in s katero je bil dodatno seznanjen v postopku naročila ter se je z njo strinjal.  Kode kupona ni možno menjati za gotovino. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače!

15. člen (ZVPot-1)- (znižanje cene in razprodaja)

(1) Pri znižanju cene blaga podjetje označi prejšnjo ceno in znižano ceno.
(2) Za prejšnjo ceno se šteje najnižja cena, ki jo je podjetje uporabljalo v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene.
(3) Ne glede na prejšnji odstavek se pri blagu, ki je na trgu manj kot 30 dni, za prejšnjo ceno šteje najnižja cena, po kateri je podjetje ponujalo blago pred znižanjem cene v obdobju, v katerem je bilo blago na trgu.
(4) Ne glede na drugi odstavek tega člena in prejšnji odstavek se v primeru neprekinjenega postopnega zniževanja cene za prejšnjo ceno iz drugega odstavka tega člena šteje cena, ki je bila najnižja cena najmanj 30 dni pred prvo znižano ceno v neprekinjenem postopnem zniževanju cene.
(5) Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji.
 
Na spletni trgovini www.emilie-rose.si in www.er-motion.si je dodani modul, ki računa povprečno ceno artiklov za zadnji 30 dni. Ko kliknete na izdelek, ki ga želite se vam pod ceno pojavi napis “To je najnižja cena v zadnjih 30 dneh.” Pri tistih izdelkih, katerih morate izbrati možnost (barvo, velikost) najprej izberite možnost, ki vam odgovarja nato pa bo vam program izračunal najnižjo ceno artikla v zadnjih 30 dneh.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

Kode za popust

UPORABA KODE ZA POPUST:

  • Izdelek/ izdelke dodate v košarico. S pomikom na Košarica se vam prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. Pod seznamom izdelkov je možnost vnosa kode za popust. V kolikor v tem koraku ne vnesete kode za popust imate možnost vnosa v naslednje koraku ko se pomaknete naprej na blagajno. V prvem koraku blagajne imate pod košarico možnost vpisa kode za popust. Ko vpišete kodo za popust stisnite na gumb UVELJAVI in koda bo dodana.
  • Nato se vam bo že izpisal znesek nakupa, ki vsebuje popust kupona. 
  • Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.

DARILNI BONI

MOŽNOSTI UPORABE DARILNEGA BONA

Darilni bon v njegovi vrednosti lahko uporabite na dva načina:

  1. Plačilo blaga na spletni strani www.emilie-rose.si in in www.er-motion.si
  2. Zamenjate za katerikoli drugi darilni ali vrednostni bon

K točki 1: Bon izkoristite tako, da v okence KODO KUPONA vpišete kodo, ki je napisana na darilnem bonu.  V primeru, da je vrednost blaga večja od vrednosti darilnega bona, doplača razliko kupec. Bon se lahko koristi samo v celotni vrednosti. V primeru, da je darilni bon ukraden, izgubljen ali uničen, njegov uporabnik ni upravičen do povračila ali kompenzacije v kakršni koli obliki. Z nakupom darilnega bona se kupec strinja s splošnimi pogoji uporabe.

K točki 2: Ta darilni bon lahko uporabite kot plačilo pri nakupu drugega darilnega ali vrednostnega bona na spletni strani www.emilie-rose.si in www.er-motion.si. Darilnega bona delno ali v celoti ni mogoče zamenjati za gotovino.

POMEMBNO

Vsak darilni bon je zaščiten s unikatno kodo, ki postane aktivna ob prodaji darilnega bona. Darilni boni, ki niso bili prodani na spletni strani www-emilie-rose.si in www.er-motion.si, so neaktivni in neveljavni.

IZDAJATELJ DARILNEGA BONA

Izdajatelj darilnega bona je Janja Rojko s.p. 


MENJAVA  DARILNEGA BONA JE MOŽNA POD NASLEDNJIMI POGOJI:

Če je darilni bon kupljen pred 30 dnevi ali manj:

  • Darilni bon lahko brezplačno zamenjate za drug darilni ali vrednostni bon.

Če je darilni bon še veljaven ali od preteka veljavnosti ni preteklo več kot 3 mesece:

  • Darilni bon lahko zamenjate za drug darilni ali vrednostni bon.
  • Strošek menjave darilnega bona je 5 EUR in zajema:
    – Deaktiviranje starega bona
    – Tisk novega bona
    – Aktivacija novega bona

Če je od poteka veljavnosti darilnega bona minilo več kot 3 mesece:

  • Darilni bon lahko zamenjate za drug darilni ali vrednostni bon.
  • Strošek menjave darilnega bona je 8 EUR in zajema:
    – Odklepanje obdobja veljavnosti darilnega bona
    – Deaktiviranje starega bona
    – Tisk novega bona
    – Aktivacija novega bona

Če je od poteka veljavnosti darilnega bona minilo 6 mesecev ali več:
Darilnega bona NI več možno zamenjati ali podaljšati! 


Dostava

Naš pogodbeni partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije in tujine je Pošta Slovenije, vendar si Janja Rojko s.p pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnila bolj učinkovito.

Odprema blaga

Artikle, ki ste jih naročili vam bomo dostavili v roku 2-7 delovnih dni.

Lastnosti artiklov

Podjetje Janja Rojko s.p. jamči za skladnost blaga.

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče . Preklic naročila je možno izvesti le na info@emilie-rose.si.

Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
V kolikor smo naročilo preden ste ga preklicem, že obdelali in posredovali dostavni službi. Naročnik preklicanega naročila paket zavrne dostavni službi.

Seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga

Na podlagi 7. točke prvega odstavka 18.člena ZVPot-1,  podjetje Janja Rojko s.p. nosi odgovornost za morebitno neskladnost blaga po ZVPot-1.

Varnost nakupa

Ponudnik se zavezuje, da bo vaše osebne podatke obdeloval zgolj in samo za izvršitev naročila. In jih ne bo posredoval drugim organizacijam. Shranjeni so na strešniku ponudnika. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Odgovornosti kupca

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.

Ne nosimo odgovornosti za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil določenih s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Janja Rojko s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel pravilni.

Komunikacija

Trgovina emilie-rose.si in er-motion.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.

Avtorske pravice spletne trgovine emilie-rose.si in er-motion.si so v lasti podjetja Janja Rojko s.p., vse pravice so pridržane. Spletno trgovino je izdelalo podjetje IVH d.o.o. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail: info@emilie-rose.si ali po klasični pošti na naslov: Janja Rojko s.p., Osek 42, 2235 Sveta Trojica, Slovenija. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Janja Rojko s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Janja Rojko s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Janja Rojko s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Janja Rojko s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Povezava na mednarodno reševanje sodnih sporov Spletno reševanje sporov | Evropska komisija (europa.eu)

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo preko e-maila: info@emilie-rose.si.

Posodobljeno 25.03.2024