Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in podatki o ponudniku

Splošni pogoji spletne trgovine emilie-rose.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina emilie-rose.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Janja Rojko s.p. v nadaljevanju ponudnik/trgovina/emilie-rose.si. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine emilie-rose.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino emilie-rose.si upravlja podjetje:

Janja Rojko s.p.
Osek 42
2235 Sveta Trojica

Matična št.: 9047697000
Davčna št.: 16969839

Poslovni račun odprt pri: N Banka
BIC/Swift: SABRSI2X

TRR: SI56 300000029597285

Vpisan v poslovni register pod številko: 316-07-00563-2022/2, dne 26.1.2022

Podjetnica ni zavezanec za DDV.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ponudnik ni preveril vseh spletnih strani, ki so povezane s spletnim mestom www.emilie-rose.si, zato ni odgovoren za vsebino katerekoli zunanje ali druge strani, ki je na kakršenkoli način z njo povezana.

Ponudnik ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka).
  • Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
  • Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in približen rok dostave).
  • Vse cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno morabiti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Časovno veljavnost ponudbe.
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen.)
  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročanje

V spletno trgovino emilie-rose.si se ni potrebno prijaviti. Če želite opraviti nakup, morate samo vnesti točne podatke ob oddaji naročila.

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini.

Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.

Do nakupa v trgovini emilie-rose.si pridete tako: izberete izdelek oz. izdelke in jih dodate v košarico, pregledate nakupovalno košarico, vpišete svoje podatke za račun in dostavo, izberite način plačila ter potrdite, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, ter z klikom na gumb NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA potrdite naročilo. Izbrano blago vam nato v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov.

ROK DOSTAVE:

  • običajno: 2-7 delovnih dni od prejema plačila/naročila.

CENIK:

  • Poštnina je 3,90 Eur- Pošta Slovenije. (Pri plačilu po povzetju Vam Pošta Slovenije dodatno zaračuna provizijo za nakazilo denarja. In sicer 1,25 Eur do vrednosti paketa 98,00 Eur. Nad 98,00 Eur do 501,00 Euro pa 1,28% od vrednosti nakazila.)
  • Pakiranje je brezplačno
  • Poštnina je brezplačna pri nakupu nad 95 Eur

Do naročila pridete tako, da izdelek/ izdelke dodate v košarico. S pomikom na Košarica se vam prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. S klikom na gumb Prikaži košarico si lahko ogledate izdelke v košarici in skupni znesek naročila (brez cene dostave) tu lahko v polje Koda kupona vnesete kodo za popust in kliknete POTRDI KUPON.  Tukaj se vam že izpiše delni znesek ter znese z dostavo. S klikom na NADALJUJ NA BLAGAJNO, se pomaknete na zadnji korak do zaključka naročila. Najprej vpišete podatke plačnika ime, priimek, v kolikor želite račun na podjetje še izpolnite naslednje podatke (naziv podjetja, davčna številka, sedež podjetja ter obkljukate če ste davčni zavezanec ali ne. V kolikor ne želite račun na podjetje izponite samo sledeče: ime, priimek, ulica, mesto, poštna številka, telefonska številka ter e-poštni naslov. Vseh podatkov ni potrebno izpolniti v kolikor tega ne želite, obvezni so označeni z rdečo zvezdico. V kolikor želite dostavo na drugi naslov izpolnite tudi to polje (ime, priimek, ulica, mesto, poštna številka) Če tega ne želite bodo izdelki dostavljeni na naslov, ki bo na računu. Pod zavihkom Vaše naročilo je izpisani delni ter končni znesek naročila. Pri naročilo DDV ni obračunan po 1. točki 94. člena ZDDV-1. Nato izberete še način plačila. V kolikor izberete plačilo s kreditno kartico je potrebno podati še naslednje podatke: številka kartice, datum zapadlosti, koda kartice (CVC). S strinjanjem naših pogoje zaključite nakup s klikom na gumb NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@emilie-rose.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Po oddaji naročila

Janja Rojko s.p. si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila.

Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo oddati v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Prek elektronske pošte se kupca lahko tudi sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na info@emilie-rose.si ali po telefonu, da bo artikel odstranil iz naročila. Janja Rojko s.p. vrne kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca – ali odpremi in dobavi ali pa celotno naročilo razveljavi. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila lahko Janja Rojko s.p. naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Janja Rojko s.p. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne-dobave artiklov, ki jih Janja Rojko s.p.  nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Janja Rojko s.p. ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

O vseh informacijah o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe, Janja Rojko s.p. pouči v teh splošnih pogojih. SMS sporočil, ki so odgovor na obvestilo o pripravi in odpremi pošiljke s strani kurirja (Pošte Slovenija) Janja Rojko s.p. ne prejme, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obnejo preko navednih kontaktov (e-mail).

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na e-mail naslov: info@emilie-rose.si. Če se zgodi, da je naročilo že odposlano, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje Janja Rojko s.p. prislužuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Janja Rojko s.p. in je dostopna kupcu. Pogodbe se na strani emilie-rose.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Podjetje Janja Rojko s.p. ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak, bo stranka obveščena.

Načini plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

  • Plačilo po prevzetju
  • Plačilo preko plačilnega sistema Stripe (plačilne in kreditne kartice)

Plačilo po povzetju

Če kot način plačila izbereš „Plačilo po povzetju“, lahko naročilo plačaš neposredno kurirju, ko ti dostavi paket. Imaš možnost plačila z gotovino ali s kartico. Če izbereš gotovino, pripravi točen znesek, saj kurir morda ne bo imel drobiža, da bi ti vrnil razliko.

Plačilo s kreditno kartico

Po izbiri opcije »kreditna kartica« in oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate tako, da vpišete potrebne podatke o kreditni kartici, katero bomo bremenili za znesek nakupa. V primeur plačila s kreditno kartico, mora biti plačnik (podatki v profilu uporabnika) ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice. V primeru plačila s kreditno kartico, po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

  • Če je plačilo uspešno potrjeno, vas sistem preusmeri nazaj na spletno stran emilie-rose.si in na elektronski naslov prejmete podatke o nakupu in nadaljnje informacije.
  • Varnost podatkov – 100 % varen nakup
  • Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Nagradni natečaji

Izdaja računa

Janja Rojko s.p., pri dostavi naročenih artiklov kupcu račun priloži v paket z izdelki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Vse cene na spletni strani so v evrih in ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan v skladu z prvo točko 94. Člena ZDDV-1, nismo davčni zavezanci. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Janja Rojko s.p. kupcu omogočilo odstop od nakupa. Kode kupona ni možno menjati za gotovino. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače!

 

15. člen (ZVPot-1)- (znižanje cene in razprodaja)

(1) Pri znižanju cene blaga podjetje označi prejšnjo ceno in znižano ceno.
(2) Za prejšnjo ceno se šteje najnižja cena, ki jo je podjetje uporabljalo v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene.
(3) Ne glede na prejšnji odstavek se pri blagu, ki je na trgu manj kot 30 dni, za prejšnjo ceno šteje najnižja cena, po kateri je podjetje ponujalo blago pred znižanjem cene v obdobju, v katerem je bilo blago na trgu.
(4) Ne glede na drugi odstavek tega člena in prejšnji odstavek se v primeru neprekinjenega postopnega zniževanja cene za prejšnjo ceno iz drugega odstavka tega člena šteje cena, ki je bila najnižja cena najmanj 30 dni pred prvo znižano ceno v neprekinjenem postopnem zniževanju cene.
(5) Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji.
 
Na spletni trgovini www.emilie-rose.si je dodani modul, ki računa povprečno ceno artiklov za zadnji 30 dni. Ko kliknete na izdelek, ki ga želite se vam pod ceno pojavi napis “To je najnižja cena v zadnjih 30 dneh.” Pri tistih izdelkih, katerih morate izbrati možnost (barvo, velikost) najprej izberite možnost, ki vam odgovarja nato pa bo vam program izračunal najnižjo ceno artikla v zadnjih 30 dneh.

 

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

Kode za popust

UPORABA KODE ZA POPUST:

  • Izdelek/ izdelke dodate v košarico. S pomikom na Košarica se vam prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. S klikom na gumb Prikaži košarico si lahko ogledate izdelke v košarici in skupni znesek naročila (brez cene dostave) tu lahko v polje Koda kupona vnesete kodo za popust in kliknete POTRDI KUPON.  
  • Kodo za popust pa lahko vnesete tudi na BLAGAJNI in sicer na vrhu imate polje v katerem piše: “IMATE KUPON? KLIKNITE TUKAJ ZA VNOS KODE”. Kliknete na polje in vnesete kodo za popust.
  • Nato se vam bo že izpisal delni znesek nakupa, ki vsebuje popust kupona. 
  • Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.

Dostava

Naš pogodbeni partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije in tujine je Pošta Slovenije, vendar si Janja Rojko s.p pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnila bolj učinkovito.

Odprema blaga

Vsi artikli v spletni trgovini emilie-rose.si so na zalogi. V kolikor artikel ni na zalogi je to tudi označeno in je naročanje artikla, ki ni na zalogi onemogočeno. Artikli, ki so na zalogi vam jih dostavimo v roku 2-7 delovnih dni.

Lastnosti artiklov

Fotografije izdelkov so avtorske in jih ni dovoljeno uporablajti za lastne namene brez dovoljenja podjetja Janja Rojko s.p. Kljub temu pri fotografijah lahko pride do barvnega odstopanja pri nekaterih barvah (različne osvetlitve). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@emilie-rose.si.

Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca. V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko kreditne kartice, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije tako, da pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail: info@emilie-rose.si.

Varnost nakupa

Ponudnik se zavezuje, da bo vaše osebne podatke obdeloval zgolj in samo za izvršitev naročila. In jih ne bo posredoval drugim organizacijam. Shranjeni so na strešniku ponudnika. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Odgovornosti kupca

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.

Ne nosimo odgovornosti za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil določenih s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Janja Rojko s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel pravilni.

Komunikacija

Trgovina emilie-rose.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.

Avtorske pravice spletne trgovine emilie-rose.si so v lasti podjetja Janja Rojko s.p., vse pravice so pridržane. Spletno trgovino je izdelalo podjetje IVH d.o.o. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Omejitev odgovornosti emilie-rose.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail: info@emilie-rose.si ali po klasični pošti na naslov: Janja Rojko s.p., Osek 42, 2235 Sveta Trojica, Slovenija. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Janja Rojko s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Janja Rojko s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Janja Rojko s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Janja Rojko s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Povezava na mednarodno reševanje sodnih sporov Spletno reševanje sporov | Evropska komisija (europa.eu)

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo preko e-maila: info@emilie-rose.si.

Posodobljeno 1.2.2023